Kritične situacije brezpilotnega zrakoplova se pojavijo izredno redko. Brezpilotni zrakoplov SenseFly eBee, ki ga uporablja Geavis, se bo poskušal vrniti na vzletno mesto in varno pristati, še preden se izprazni njegova baterija. V malo verjetnem primeru, če sprejem GPS-signala odpove, normalna navigacija ni več možna. Da zmanjša tveganje nastanka poškodb in ogrožanja okolice, bo let brezpilotnega letala SenseFly eBee takoj prešel v pristajanje v značilnem krožnem vzorcu letenja pri nizki hitrosti. Če se sprejem GPS-signala ponovno vzpostavi, zrakoplov SenseFly eBee vzpostavi tudi svojo navigacijo in se vrne na svoje vzletno mesto.
Senzorji zrakoplova ves čas poročajo o vseh njegovih vitalnih funkcijah, da lahko operater nadzoruje njegov položaj, višino, hitrost in stanje baterije. Za polet po načrtovani poti, proženje fotoaparata in beleženje podatkov GPS/IMU skrbi avtopilot. Operater lahko vso pozornost usmeri v nadzor poleta in se po potrebi takoj odzove s spremembami načrtovanega leta. Majhna masa (600 g), prožen material in nizke hitrosti pa pomenijo minimalno in zanemarljivo tveganje poškodb zaradi morebitnega trka zrakoplova.