Kritične situacije brezpilotnega zrakoplova se pojavijo izredno redko. Še zlasti, če je letalnik pravilno uporabljan, kot zahtevajo tehnične specifikacije proizvajalca in nacionalni predpisi. V primeru letalnika senseFly eBee, ki ga pri svojih dejavnostih uporablja tudi Geavis, je doseg radijskega signala 3 km in v tem območju proizvajalec priporoča letenje letalnika.
V primeru, da upravljalec izgubi radijsko povezavo z letalnikom med letom, v veliki večini primerov to ne predstavlja težave in samo po sebi ne vodi v trke ali druge nezgode. Navigacija letalnika namreč ostane neokrnjena in letalnik lahko še naprej sledi svoji načrtovani poti , saj sprejem GPS-signala ostane nespremenjen. Za polet po načrtovani poti, proženje fotoaparata in beleženje podatkov GPS/IMU pa skrbi avtopilot na krovu letala. Poleg tega je letalnik opremljen z vrsto senzorjev, ki v primeru težav (npr. izpraznjena baterija, prevelika hitrost vetra, dosežen rob načrtovanega območja letenja itd.), avtonomno aktivirajo varnostne postopke. Letalnik eBee se bo vrnil na vzletno mesto, varno pristal in tam ga upravljalec lahko tudi najde.