Za zagotavljanje zanesljivosti delovanja, varnosti letenja in kakovosti zajetih geoprostorskih podatkov z brezpilotnim letalnikom je potreben skrben nadzor stanja in profesionalno umerjanje celotne naprave kot tudi njenih posameznih delov. Geavisovi brezpilotni letalniki so tovarniško pregledani in kalibrirani ob izdelavi in na vsakem servisu, kar vključuje:
- temperaturno umerjanje avtopilota (testiranje barometra, senzorja pritiska, žiroskopa in merilnika pospeška v klimatskih komorah)
- umerjanje žiroskopa, merilnika pospeška in magnetometra v sistemu IMU (IMU = inercialni merilni sistem za določanje orientacijskih in rotacijskih parametrov letalnika – nagib, naklon in zasuk)
- umerjanje merilnika napajanja motorčka in stabilizatorja fotoaparata
- umerjanje regulatorja vrtljajev in uravnoteženje propelerjev
- umerjanje merilnika hitrosti letalnika
Pred vsakim terenskim aerofotografiranjem upravljalec letalnika izvede t.i. predpoletni pregled, s katerim pozorno preveri stanje letalnika in se prepriča, da je čvrsto sestavljen in deluje pravilno. Pregled vključuje skrben pregled trupa, kril, električnih komponent, motorja, propelerja in njegove pritrditve, krmilnih površin, antene, pitostatičnega sistema in tudi napetost akumulatorja letalnika. Poleg tega upošteva še, da mora biti letalnik vsaj 10 minut pred poletom na prostem, da se elektronika temperaturno aklimatizira na okolico.
Predno letalnik poleti in je še na tleh tudi programska oprema letalnika samodejno izvede kontrolo navigacijskega sistema (kompas, barometer, servo motor) in preskus pogonskega sklopa (pogonske baterije in motorja ter propelerjev) z maksimalno obremenitvijo. Po opravljenem testu signalizira pripravljenost na polet. V primeru zaznanih okvar upravljalec letalnika ne izvede poleta.